Magnetoterapie

Magnetoterapie_2Magnetoterapie_4Magnetoterapie_3

Magnetoterapeutická masáž

Nabízí příjemný odpočinek plný vůně, spojený s léčivým účinkem éterických olejů.

Jak se to používá, komu je to určeno a co to umí ?

Zařízení BIOMAG Lumina s aplikátory je určeno užití na všechny části těla od 3 let věku člověka, kdy hlavním účelem je zlepšení regeneračních schopností těla a imunitního systému a celkového zdravotního stavu. Značka BIOMAG je nejstarší mezi přístroji pulzní magnetoterapie, jak se správně tato metaoda nazývá. Tyto nízkofrekvenční pulzy magnetického pole jsou přesně dávkované procesorem do jednotlivých aplikátorů (pro nohy, hlavu, tělo, ruce a pod.). Zřízení nemá žádné vedlejší škodlivé účinky a procedura je zcela bezbolestná.Naprosto dominantní je možnost hloubkové masáže tkání a lymfatických cest, včetně povzbuzení látkové výměny a krevního oběhu touto procedurou získaným blahodárným efektem výrazně zvýšeného okysličení celého těla.

Jaký opravný a blahodárný vliv má magnetoterapie s masáží na bolesti a traumata pohybové ústrojí člověka?

Na bolestivé stavy pohybového aparátu – degenerativní, zánětlivé, poúrazové.
Uvolní svalové spazmy a bolest, podpoří hojení a regeneraci.

Na co lze magnetoterapii využít ?

Bolestivé stavy
Artrózy a artritidy páteře a kloubů.
Revmatismus
Zlomeniny-urychlí hojení kosti i chrupavek
Karpální tunel, tenisový loket
Zánět dutin a nervů obličeje
Svalová únava (regenerace po sportu)-zlepší okysličení krve před dalším výkonem
Relaxace a regenerace před masáží( při zvýšené fyzické a psychické zátěži) – uvolní spazmy, vyplaví toxiny
Celulitida, lymfatické otoky – zlepšení krevního oběhu

Co zajišťuje účinkek magnetoterapie v těle člověka v podobě v něm působícího řízeného magnetického pole ?

Při magnetoterapii pulzní magnetické pole urychluje látkovou detoxikační výměnu, uvolňuje spazmy, odstraní otoky, má hojivý a regenerační efekt na záněty, odstraňuje bolest… Unikátní spojení magnetoterapie a vhodně zvolené masáže přírodními éterickými oleji a bylinnými krémy.

Kolik Vás to bude stát? (Ceník)

Vše podrobně, včetně dob trvání procedur i kombinacemi procedur (magnetoterapie + masáž) najdete v mém ceníku ZDE